dinsdag 10 juli 2012

Die Cuttin Diva’s Sketch Challenge.


Hallo dames.

Vandaag is het weer tijd voor een nieuwe challenge bij de Die Cuttin Diva’s. Ditmaal is het een leuke sketch.

Onze sponsor voor deze week = Pattie’s Creations Digital Images [http://www.etsy.com/shop/pattiescreations ]

En nu dan mijn kaart voor deze challenge.

De  basiskaart is lichtblauw van kleur. Hierop heb ik patroonpapier gebruikt van D.C.W.V. De hoeken hiervan zijn afgerond met een hoekpons. Onderaan heb ik 2 kleuren lint in 2 verschillende breedtes gebruikt. Boven de linten zijn 3 knoopjes met een gleu dot vastgezet. Door de knoopjes heb ik touwtjes gedaan.

Het vierkant matje wat boven op het licht blauw is geplakt heb ik bewerkt met de Cuttlebug met de folder “Bone and Paw Print”. Hierop heb ik nog wat inkt gedaan.

Het hondje komt uit de lite cartridge “Four Legged Friends”. Hij is uitgesneden op 2,75 inch.




Ga eens kijken op de blog van de Die Cuttin Diva’s en kijk wat de dames allemaal voor een leuke projecten hebben gemaakt. Wij zijn erg benieuwd wat jij maakt met deze sketch dus doe eens mee.



Dit was het weer voor vandaag.
Bedankt voor jullie bezoek aan mijn blog en tot een volgende keer.

Groetjes allemaal,
Gerda.

6 opmerkingen:

  1. Awwww!What a Super Cute Card!I have that cart and have not yet played with it..Now I am..

    Migdalia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gerda, this is so super cute! Love the dog, and that background paper is perfect, too!--Pat

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gerda, love the adorable doggy. He is too cute. Great card.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I love your card. Very cute.

    Craftingwithmychis.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super cute card Gerda! I just love your cute puppy and that fabulous patterned paper!
    Candy

    BeantwoordenVerwijderen

comment counter